Min bror Fredrik!

Var ju hemma o hälsade på hos min bror Fredrik o svägerska Linn o alla tusen barn kändes det som. Eller nä, det lät som.. haha hjälp vad vi alla var uppspelta.. Men mötte min bror o Kristine på tåget.. Lillian var tyvärr inte med.. :( Ingen var hemma när vi kom dit.. Så åt Fredrik o Kristine. Sen så kom Emilia, Linn o Liam hem.. :) Vi satt inne på golvet i Emilias rum o bara fjantade oss o hade sjukt kul.. Linn matade Liam, men sen blev det bråk om vem som skulle mata han.. Så söt lilla Liam.. Hade sjukt mysigt, Emilia o Kristine skulle prutta på mig hela tiden.. Hade verkligen kul, skrattade o myste rejält..

Sen blev det stress till bussen o halkning på vägen.. hahaha Men Emilia var så söt; jag tycker faktiskt om dig o grejer. Höll på att börja gråta. ville inte lämna någon o hon blev tydligen ledsen när jag gick. Lilla skrutt fia.. Faster älskar dig ju, det vet du! :)

Åh mina fina syskonbarn, vad jag saknar dom.. Lillian, Kristine, Emilia o Liam <3<3 Ska försöka smsa Linn någon dag o åka o hälsa på tidigt på dagen o inte sent bara. Så tråkigt att vara där snabbis bara.. Men skulle vara kul med heldag.. :)

Bebismys is the shit!!


Och jag saknar min finaste gudson så det gör ont. Vill bara åka till Herrljunga hela tiden. Måste skicka alla presenter jag har.. :) Åh sötaste Charlie! <3<3
 
Massa barnprat här, men jag älskar barn! Nu ska jag lägga mig breve Jenniefer o sova.. HIHI

Over and out ;- <3
 

Fasters lilla Liam<3
Fasters tjejer Lillian o Emilia<3

Min älskade finaste sötaste gudson Charlie, <3
O fasters älskling Kristine! <3

JAG ÄLSKAR ER!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0