Åh det sårar!

Att få höra att någon tycker en är jobbig.. Att höra att personen man bryr sig om snackat skit är inte kul.. Att en person ens berättar en sån sak är inte roligt. Jag är jätte ledsen, det gjorde mig ledsen.. O man kan inte släppa en sån sak.. Varför ta upp en sak som någon sa för 1-1½ år sen. Jag stör mig på allt just nu o är bitter i mitt hjärta.. Jag fick höra förut av en person, att en annan person sagt saker om mig. Men det var inte sant...

Och jag är sur över detta o sjukt jävla besviken på personen. Varför är det så jävla svårt att prata om en sak istället för att sitta o snacka skit.... JAG ORKAR INTE MED MÄNNISKOR MER! För det får snart räcka.. Jag kommer inte kunna bita ihop länge till...



Du sårade mer än vad du borde....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0