Snart!

Om 30 minuter ska jag gå ut o vänta på bussen för att åka till tåget. Bra att vara ute i tid ifall det är förseningar liksom! ;) Men just nu känns det bara HEMSK! Vill sova o ingenting annat. Men klockan 9 ca är jag hos Lule o Charlie.

Ska bli underbart o lämna allt ett tag o bara vara. Ska lämna datorn hemma också, för att slippa allt dator trams. O får nog flirta lite o låna där kanske. Fast ska mest bara vara o mysa med bästa Lule o sötaste Charlie!

Så sjukt söt familj o den ska jag snart träffa! BEBISMYS!!!
 
 
byebye bloggen för några dagar! Jag vet inte när jag återkommer, men har inte bokat biljett hem än. Som vanligt när man åker dit. ;) Men antagligen någon dag efter julafton! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0